Gezocht voor fotoshoot Auto Review: Golf Country

Ben je op de hoogte van een meeting en/of rondrit bij jouw in de buurt ? Laat het hier weten zodat er meer liefhebbers kunnen deelnemen.
Plaats reactie
Igor Auto Review
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-11-2017 12:22

Gezocht voor fotoshoot Auto Review: Golf Country

Bericht door Igor Auto Review » 13-11-2017 12:30

Beste forumleden,

Voor een reportage in ons magazine Auto Review, ben ik MET SPOED op zoek naar een mooie, liefst kleurrijke Volkswagen Golf Country in de regio Arnhem/Nijmegen. De fotoshoot staat gepland voor vrijdag 17 of maandag 20 november. Wie is bereid hiervoor enkele uren vrije tijd op te offeren? Als tegenprestatie stellen wij de volledige fotoreportage van de auto ter beschikking.

Mail mij s.v.p. op istuifzand@fnl.nl, dan laat ik je spoedig weten wat precies de bedoeling is en hopelijk kunnen wij op 1 van beide dagen een afspraak maken.

Hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Igor Stuifzand
redactie Auto Review

Igor Auto Review
Berichten: 2
Lid geworden op: 13-11-2017 12:22

Bericht door Igor Auto Review » 15-12-2017 22:41

Beste forumleden,

De fotoshoot heeft inmiddels plaatsgevonden. Het resultaat is te zien in de eerstvolgende editie van Auto Review (nummer 1/2018), die begin januari verschijnt.

Met vriendelijke groet,
Igor Stuifzand (redactie Auto Review)

rudijanssen
Berichten: 46
Lid geworden op: 22-04-2010 21:21

Bericht door rudijanssen » 13-01-2018 03:23

Hallo
Igor Stuifzand
Wij als country rijders zouden het ook wel mooi vinden om hier een paar foto's terug te zien.
En kunnen er misschien dat ook een paar op onze site zetten, met een verhaal er bij.
Groet Rudi

Plaats reactie