VW Oldtimer Parade Spa-Francorchamps. op zaterdag 11 juli

Ben je op de hoogte van een meeting en/of rondrit bij jouw in de buurt ? Laat het hier weten zodat er meer liefhebbers kunnen deelnemen.
Plaats reactie
rudijanssen
Berichten: 46
Lid geworden op: 22-04-2010 21:21

VW Oldtimer Parade Spa-Francorchamps. op zaterdag 11 juli

Bericht door rudijanssen » 29-05-2015 01:40

Beste country bezitters

op zaterdag 11 juli 2015
kan uw Volkswagen oldtimer de ster zijn op het circuit van Spa-Francorchamps tijdens de VW Oldtimer Parade. Wat is er leuker dan de wagen waar u zo trots op bent aan alle andere autoliefhebbers te laten zien?

Daarom nodigt Volkswagen u, en heel uw familie, uit om deel te nemen aan de VW Oldtimer Parade op zaterdag 11 juli bij de opening van de 25 Uren VW Fun Cup. De Oldtimer Parade is beperkt tot 200 voertuigen met een eerste inschrijving die dateert van voor juli 1997 (datum van de eerste Fun Cup race).

De V.I.P. uitnodiging omvat:
• Deelname aan de VW Oldtimer Parade op het circuit van Spa-Francorchamps. (een rondje met je eigen country op het circuit)
• Toegang circuit, paddock en prive´ ontvangstruimte met een uitzonderlijk zicht op het circuit.
• Welcome pack met o.a. een unieke VW Fun Cup rallye nummerplaat en 2 gratis drankjes.
• Roadbook om naar het circuit te rijden.
• V.I.P. parking.

Mogen wij vragen om uw aanwezigheid te bevestigen via het onderstaande link.
http://www.vwevent.be/vwparade
Met als inlog code: VW Fun Cup

Ik heb mijn in inmiddels al op gegeven, ik hoop dat er meerderen zijn die dit als leuk alternatief zien voor Graz. (is goed te doen op en neer en een dag)
En dat we in het kader van het 25 jaar country toch met een paar country's kunnen zijn.
voor info: rudi8861@Hotmail.com


Tot snel in Spa-Francorchamps!

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie