Spatlap en verstralers

Plaats een bericht welke onderdelen je zoekt voor je Volkswagen Golf Country.
Plaats reactie
klaasjan
Berichten: 7
Lid geworden op: 16-04-2010 22:17

Spatlap en verstralers

Bericht door klaasjan » 18-04-2010 21:18

Ik heb al een tip ontvangen voor verstralers, maar nog niet opgehaald, tevens zoek ik een spatlap linksvoor, de mijne is gescheurd.
Mijn aslagers schijnen minder te worden, van de as van de bak naar de visco koppeling, iemand hier ervaring mee ?

Sander
Berichten: 13
Lid geworden op: 05-01-2011 18:02

Bericht door Sander » 05-01-2011 18:06

Ik ben bezig om de tussenlagers nieuw of gebruikt te krijgen.
Ik heb contact hierover met Sjang Jansen.

Zodra ik meer weet, laat ik het wel weten.

groeten

Sander Snel

klaasjan
Berichten: 7
Lid geworden op: 16-04-2010 22:17

aslager

Bericht door klaasjan » 05-01-2011 18:21

Okee, ik ben benieuwd, ook mijn achterschokbrekers worden minder, maar goed, hij staat te koop, des te langer ik hem houd, des te meer ik er aan ga doen.

Sander
Berichten: 13
Lid geworden op: 05-01-2011 18:02

Re: aslager

Bericht door Sander » 24-01-2011 19:19

klaasjan schreef:Okee, ik ben benieuwd, ook mijn achterschokbrekers worden minder, maar goed, hij staat te koop, des te langer ik hem houd, des te meer ik er aan ga doen.
Ik heb de tussenlager nieuw moeten kopen bij Golfparts in Stolwijk.
Ze hadden nog een complete as liggen, maar weet niet wat de staat is van het tussenlager als hij er eenmaal af is.

De tussenlager in het midden van de as, krijg je met een slijptol er het makkelijkst af.
Nieuwe lager compleet op de warme kachel leggen, dan de as met vriesspray behandelen en dan kun je hem erverheen schuiven.

De tussenlager die dichterbij de motor zit, schijnt moeilijker te vervangen zijn. Maar heb ik nog geen ervaring mee.

Groeten Sander

Plaats reactie